Spotkania z nauką w Górowie Iławeckim

 

Pracownicy naukowi Wydziału Biologii i Biotechnologii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie 8 marca przeprowadzili cykl wykładów dla uczniów szkoły podstawowej i liceum ogólnokształcącego w Zespole Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania w Górowie Iławeckim.

Zajęcia z uczniami przeprowadzili Pan prof. Stanisław Czachorowski oraz Pani dr hab. Anna Biedunkiewicz.

Serdecznie dziękujemy Panu profesorowi Stanisławowi Czachorowskiemu inicjatorowi wspomnianej wyżej akcji oraz Pani dr hab. Annie Biedunkiewicz za bardzo ciekawe zajęcia. Wkrótce odbędą się także warsztaty z zakresu biologii dla uczniów ZS z UJN. Spotkania z nauka są ogromnym wsparciem merytorycznym i duchowym w tak trudnych chwilach wynikających z rosyjskiej agresji na Ukrainie. Szkolnym koordynatorem Spotkań z nauka jest nauczyciel biologii Witold Kozubel.

Zespół Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania w Górowie Iławeckim


PS. kolejni pracownicy z kolejnymi zajęciami pojawią się niebawem w Górowie Iławeckim

Komentarze

Popularne w tym miesiącu

Rzecz o sporach, czyli typy zarodników i sposoby ich powstawania u różnych grup grzybów

Szczotecznica szarawka: włochata piękność z lasu - dlaczego raz jest lepiej być widocznym a czasem nie?

Zajrzyj pod kapelusz grzyba i sprawdź co zobaczysz

Purchawki, purchawice, tęgoskóry i czasznice czyli o owocnikach gasteroidalnych

Polskie nazwy grzybów - pod lupą, czyli dlaczego podgrzybek brunatny musiał stać się podgrzybem brunatnym

O łączeniu się „somy” pod ziemią, czyli rozmnażanie u podstawczaków

Najchętniej czytane

Szczotecznica szarawka: włochata piękność z lasu - dlaczego raz jest lepiej być widocznym a czasem nie?

Rzecz o sporach, czyli typy zarodników i sposoby ich powstawania u różnych grup grzybów

Purchawki, purchawice, tęgoskóry i czasznice czyli o owocnikach gasteroidalnych

Zajrzyj pod kapelusz grzyba i sprawdź co zobaczysz

Polskie nazwy grzybów - pod lupą, czyli dlaczego podgrzybek brunatny musiał stać się podgrzybem brunatnym

Heterogonia - biologiczny sens przemiany pokoleń w cyklu życiowym, przykład wrotków (Rotifera)

Czy borowik zawsze ma gruby trzon?

Czy ser pleśniowy może spleśnieć?