Rozszerzamy współpracę - umowy z samorządami i NGO

Coś się kończy coś zaczyna. Jak w ekosystemie, ciągłość sukcesji ekologicznej. W ramach projektu, który się zakończył Warmińsko-Mazurski Uniwersytet Młodego Odkrywcy 2.0 pogłębiliśmy współpracę z samorządami i NGOs w ramach.

(....) Na bazie doświadczeń uzyskanych w trakcie realizacji projektu pn. „Warmińsko-Mazurski Uniwersytet Młodego Odkrywcy 2.0” nr WND-POWR.03.01.00-00-U145/17-00 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Strony postanawiają rozwijać współpracę w zakresie edukacji uczniów jak i wsparcia nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych poprzez wykorzystanie rozwiązań wypracowanych w projekcie nieodpłatnie udostępnionych na stronie internetowej https://mlodziodkrywcy.ceo.org.pl/.

Uzyskane rezultaty w zakresie rozwijania kompetencji kluczowych uczniów, niezbędnych na rynku pracy np.: umiejętności matematyczno-przyrodnicze, umiejętności rozwijania problemów, umiejętności uczenia się i pracy zespołowej w kontekście środowiska pracy, okazały się cenne i przydatne w procesie edukacji szkolnej oraz rozwoju oferty UWM w Olsztynie w wypełnianiu trzeciej (społecznej) misji Uniwersytetu. Biorąc powyższe pod uwagę, Strony postanawiają:
(...) Kontynuować i rozwijać współpracę w zakresie upowszechniania wiedzy i rozwijania kompetencji kluczowych wśród uczniów. nawiązaną podczas realizacji projektu pn. „Warmińsko-Mazurski Uniwersytet Młodego Odkrywcy 2.0” nr WND-POWR.03.01.00-00-U145/17-00 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

(...) Rozwijać współpracę i wsparcie metodyczne nauczycieli w realizację uczenia się poprzez doświadczanie i odkrywanie, wykorzystując doświadczenia nabyte w projekcie (...)
Wspólnie poszukiwać funduszy na kontynuację działań edukacyjnych w ramach Uniwersytetu Młodego Odkrywcy oraz innych zbliżonych działań edukacyjnych, w tym realizację zajęć dla uczniów na terenie UWM w Olsztynie, organizację wykładów i zajęć na terenie szkoły i gminy, organizację obozów naukowych dla uczniów, organizację kawiarni naukowych i festiwali naukowych (popularnonaukowych) na terenie UWM w Olsztynie oraz na terenie szkoły oraz gminy. (...)

Porozumienie podpisaliśmy z:
  • Starostwo Powiatowe w Olsztynie
  • Urząd Miasta Olsztyn
  • Urząd Miasta Suwałki
  • Urząd Miasta Szczytno
  • Urząd Gminy Dywity
  • Urząd Gminy Działdowo
  • Urząd Gminy Purda
  • Urząd Gminy w Reszlu
  • Urząd Gminy Stawiguda
  • Urząd Gminy Szczytno
  • Fundacja Akademicki Zespół Placówek Oświatowych, Fijewo
Teraz tę nawiązana współprace będziemy rozwijali. Zależy nam na bliższej współpracy z nauczycielami i nie jestesmy już ograniczeni tylko do województwa warmińsko-mazurskiego. Rozwijamy trzecią, społeczną misję uniwersytetu i kształcenie ustawiczne oraz pozaformalne. Chcemy aktywnie uczestniczyć w ogromnych, cywilizacyjnej transformacji w zakresie edukacji w trakcie trzeciej rewolucji technologicznej. 

Dr hab. Stanisław Czachorowski, prof. UWM

Komentarze

Popularne w tym miesiącu

Czy kwiaty drzew są jadalne?

Heterogonia - biologiczny sens przemiany pokoleń w cyklu życiowym, przykład wrotków (Rotifera)

Szczotecznica szarawka: włochata piękność z lasu - dlaczego raz jest lepiej być widocznym a czasem nie?

Rzecz o sporach, czyli typy zarodników i sposoby ich powstawania u różnych grup grzybów

Purchawki, purchawice, tęgoskóry i czasznice czyli o owocnikach gasteroidalnych

Polskie nazwy grzybów - pod lupą, czyli dlaczego podgrzybek brunatny musiał stać się podgrzybem brunatnym

Najchętniej czytane

Szczotecznica szarawka: włochata piękność z lasu - dlaczego raz jest lepiej być widocznym a czasem nie?

Rzecz o sporach, czyli typy zarodników i sposoby ich powstawania u różnych grup grzybów

Heterogonia - biologiczny sens przemiany pokoleń w cyklu życiowym, przykład wrotków (Rotifera)

Czy ser pleśniowy może spleśnieć?

Purchawki, purchawice, tęgoskóry i czasznice czyli o owocnikach gasteroidalnych

Zajrzyj pod kapelusz grzyba i sprawdź co zobaczysz

Polskie nazwy grzybów - pod lupą, czyli dlaczego podgrzybek brunatny musiał stać się podgrzybem brunatnym

Wykwit zmienny czyli opowieść o śluzowcach