Krótkie podsumowanie projektu

W dwuletnim projekcie, łącznie w zajęciach wzięło udział 8031 uczniów, (w całym projekcie zaplanowano udział 4000 uczniów). Upowszechnione w mediach tradycyjnych i Internecie oraz portali społecznościowych takich jak Facebook, Ti-Tok treści dotarły co najmniej do 1,5 mln odbiorców z całego kraju (oraz Polonii za granicą).

W działania edukacyjne w roku 2020 włączyło się 53 pracowników UWM (w całym projekcie planowano łączny udział co najmniej 50 pracowników) oraz 11 doktorantów i studentów. Łącznie odbyło się 118 wykładów (60 zaplanowane w projekcie) oraz ponad 100 webinariów online. Zwiększenie liczby wykładów wynikało z przejścia na formę online.

Zgodnie z planem odbyły się 4 pikniki naukowe (w tym jeden w kontakcie): Noc Biologów 2021, Noc Biologów 2022, Dzień Biologii i Biotechnologii 2021, Dzień Biologii i Biotechnologii 2022. A w ramach nich były i zajęcia wyjazdowe w Iławie oraz Ornecie. Zrealizowaliśmy kilka spotkań w formule kawiarni naukowej. 

Zrealizowano dwa obozy naukowe na terenie uniwersytetu. Zorganizowano 7 wystaw stałych, w tym 40 plansz wielkoformatowych jako wystawy objazdowe, oraz 15 wystaw online.

W czasie projektu zorganizowaliśmy dla uczniów. dwa ogólnopolskie konkursy plastyczny i fotograficzny.

Czy jakiś ciąg dalszy nastąpi? Pytanie jak wykorzystać zdobyte doświadczenia na razie pozostaje otwarte. 

Komentarze

Popularne w tym miesiącu

Czy kwiaty drzew są jadalne?

Heterogonia - biologiczny sens przemiany pokoleń w cyklu życiowym, przykład wrotków (Rotifera)

Szczotecznica szarawka: włochata piękność z lasu - dlaczego raz jest lepiej być widocznym a czasem nie?

Rzecz o sporach, czyli typy zarodników i sposoby ich powstawania u różnych grup grzybów

Purchawki, purchawice, tęgoskóry i czasznice czyli o owocnikach gasteroidalnych

„Zardzewiałe” rośliny

Najchętniej czytane

Szczotecznica szarawka: włochata piękność z lasu - dlaczego raz jest lepiej być widocznym a czasem nie?

Rzecz o sporach, czyli typy zarodników i sposoby ich powstawania u różnych grup grzybów

Heterogonia - biologiczny sens przemiany pokoleń w cyklu życiowym, przykład wrotków (Rotifera)

Czy ser pleśniowy może spleśnieć?

Purchawki, purchawice, tęgoskóry i czasznice czyli o owocnikach gasteroidalnych

Zajrzyj pod kapelusz grzyba i sprawdź co zobaczysz

Polskie nazwy grzybów - pod lupą, czyli dlaczego podgrzybek brunatny musiał stać się podgrzybem brunatnym

Wykwit zmienny czyli opowieść o śluzowcach