Jak to było na grudniowym webinarium (Cykliczne spotkania z nauką)



W grudniowych Cyklicznych spotkaniach z nauką wzięli udział uczniowie i nauczyciele z dziesięciu szkół – liceów, w tym z trzech szkół z Olsztyna: Zespół Szkół Chemicznych i Ogólnokształcących, Liceum Plastyczne i X Liceum Mistrzostwa Sportowego oraz z siedmiu szkół spoza Olsztyna: Liceum w Braniewie, X LO Dwujęzyczne w Gdańsku, II LO w Elblągu, XX LO w Poznaniu, Niepubliczne Liceum Ogólnokształcące Montessori w Warszawie, III LO w Tarnowie oraz Zespół Szkół Chemicznych w Bydgoszczy plus kilka osób, które zgłosiły się indywidualnie. Miło nam, że w grudniowym webinarium uczestniczyli też słuchacze Uniwersytetu III Wieku, grupa kilkunastu osób z Nowego Miasta Lubawskiego. Przybliżona liczba osób, które były uczestnikami grudniowych Cyklicznych spotkań to ok. 400-500 osób.

Cieszy nas tak liczna rzesza odbiorców oraz podziękowania:

To była miła odskocznia dla uczniów posłuchać kogoś mądrego z zewnątrz w czasie epidemii, kiedy często uczniowie narzekają na rutynę.”

„Chcielibyśmy podziękować za umożliwienie uczestnictwa w niezwykle ciekawych wykładach.”

„Wykłady świetne.”


Dorota Juchno


Poza 50 osobami uczestniczącymi w każdym webinarium na platformie Clickmeeting (po 50 w każdym spotkaniu) dużo osób oglądało transmisję na YouTube. Poszczególne wykłady oglądało 250-400 osób (łącznie ponad 1200 odsłon wszystkich czterech transmisji). Prawdopodobnie niektórzy niektórzy więcej niż jeden dlatego nie możemy zsumować widzów by poznać rzeczywistą liczbę uczestników grudniowego Cyklicznego spotkania z  nauką

Stanisław Czachorowski






W pośredni sposób o oglądalności informuje także statystyka odwiedzin wpisu z programem i linkami do transmisji, umieszczonego na naszym blogu.



Komentarze

Popularne w tym miesiącu

Czy kwiaty drzew są jadalne?

Heterogonia - biologiczny sens przemiany pokoleń w cyklu życiowym, przykład wrotków (Rotifera)

Szczotecznica szarawka: włochata piękność z lasu - dlaczego raz jest lepiej być widocznym a czasem nie?

Rzecz o sporach, czyli typy zarodników i sposoby ich powstawania u różnych grup grzybów

Purchawki, purchawice, tęgoskóry i czasznice czyli o owocnikach gasteroidalnych

„Zardzewiałe” rośliny

Najchętniej czytane

Szczotecznica szarawka: włochata piękność z lasu - dlaczego raz jest lepiej być widocznym a czasem nie?

Rzecz o sporach, czyli typy zarodników i sposoby ich powstawania u różnych grup grzybów

Heterogonia - biologiczny sens przemiany pokoleń w cyklu życiowym, przykład wrotków (Rotifera)

Czy ser pleśniowy może spleśnieć?

Purchawki, purchawice, tęgoskóry i czasznice czyli o owocnikach gasteroidalnych

Zajrzyj pod kapelusz grzyba i sprawdź co zobaczysz

Polskie nazwy grzybów - pod lupą, czyli dlaczego podgrzybek brunatny musiał stać się podgrzybem brunatnym

Wykwit zmienny czyli opowieść o śluzowcach