Cykliczne spotkania z nauką: 24 listopada 2020 (krótkie sprawozdanie)

Lokalizacja uczestników w czasie jednego
z webinariów na ClickMeeting
W listopadowych Cyklicznych spotkaniach z nauką  (zobacz program)  wzięło udział siedem szkół (liceów), w tym trzy szkoły z Olsztyna: XIII Katolickie Liceum, XII LO i I LO oraz cztery szkoły spoza Olsztyna: Liceum w Braniewie, X LO w Gdańsku, II LO w Elblągu oraz Akademicki Zespół Placówek Oświatowych w Fijewie plus kilkoro uczniów, którzy zgłosiły się indywidualnie, z różnych miejsc w Polsce.

Przybliżona liczba osób, które były uczestnikami listopadowych Cyklicznych spotkań to ponad 300. W poszczególnych webinariach brało odział od 120 do 230 osób (niektórzy uczniowie uczestniczyli w więcej niż jednym webinarium).  


Dorota Juchno

Komentarze

Popularne w tym miesiącu

Czy kwiaty drzew są jadalne?

Heterogonia - biologiczny sens przemiany pokoleń w cyklu życiowym, przykład wrotków (Rotifera)

Szczotecznica szarawka: włochata piękność z lasu - dlaczego raz jest lepiej być widocznym a czasem nie?

Rzecz o sporach, czyli typy zarodników i sposoby ich powstawania u różnych grup grzybów

Purchawki, purchawice, tęgoskóry i czasznice czyli o owocnikach gasteroidalnych

„Zardzewiałe” rośliny

Najchętniej czytane

Szczotecznica szarawka: włochata piękność z lasu - dlaczego raz jest lepiej być widocznym a czasem nie?

Rzecz o sporach, czyli typy zarodników i sposoby ich powstawania u różnych grup grzybów

Heterogonia - biologiczny sens przemiany pokoleń w cyklu życiowym, przykład wrotków (Rotifera)

Czy ser pleśniowy może spleśnieć?

Purchawki, purchawice, tęgoskóry i czasznice czyli o owocnikach gasteroidalnych

Zajrzyj pod kapelusz grzyba i sprawdź co zobaczysz

Polskie nazwy grzybów - pod lupą, czyli dlaczego podgrzybek brunatny musiał stać się podgrzybem brunatnym

Wykwit zmienny czyli opowieść o śluzowcach