Lidia Bielinis

Mgr Lidia Bielinis – pracuje w Katedrze Pedagogiki Społecznej i Metodologii Badań Edukacyjnych na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

Zainteresowania naukowe: problematyka kształcenia w szkole wyższej, procesy uczenia się w przestrzeni cyfrowej i wspomagane nowoczesnymi technologiami. W badaniach odwołuje się do koncepcji refleksyjnego uczenia się, transformatywnego uczenia się oraz konektywizmu. Jest także autorką licznych prac naukowych z pogranicza andragogiki, pedagogiki, edukacji medialnej i terapii w środowisku leśnym.

Doświadczenie dydaktyczne: prowadzi ćwiczenia i warsztaty dla studentek i studentów Pedagogiki oraz dla nauczycieli na studiach podyplomowych z zakresu wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) oraz nowych mediów w edukacji i animacji społeczno-kulturalnej. Dodatkowo ma doświadczenie w realizacji szkoleń, warsztatów oraz webinariów dla nauczycieli i nauczycielek z zakresu obsługi TIK i aplikacji mobilnych do celów kształcenia. Ponadto, jest autorką kursu e-learningowego „Techniki informacyjno-komunikacyjne i aplikacje mobilne w edukacji” na platformie itslearning, przygotowanego dla wykładowców i wykładowczyń Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. 

Działalność organizacyjna i popularyzatorska: jest członkinią Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego, Komisji ds. Rozwoju Wydziału Nauk Społecznych UWM w Olsztynie, reprezentuje wydział podczas Dnia Otwartych Drzwi UWM, Dni UWM w Kętrzynie, a także organizuje i prowadzi zajęcia w ramach Olsztyńskich Dni Nauki i Sztuki WNS UWM w Olsztynie.



Komentarze

Popularne w tym miesiącu

Czy kwiaty drzew są jadalne?

Heterogonia - biologiczny sens przemiany pokoleń w cyklu życiowym, przykład wrotków (Rotifera)

Szczotecznica szarawka: włochata piękność z lasu - dlaczego raz jest lepiej być widocznym a czasem nie?

Rzecz o sporach, czyli typy zarodników i sposoby ich powstawania u różnych grup grzybów

Purchawki, purchawice, tęgoskóry i czasznice czyli o owocnikach gasteroidalnych

Polskie nazwy grzybów - pod lupą, czyli dlaczego podgrzybek brunatny musiał stać się podgrzybem brunatnym

Najchętniej czytane

Szczotecznica szarawka: włochata piękność z lasu - dlaczego raz jest lepiej być widocznym a czasem nie?

Rzecz o sporach, czyli typy zarodników i sposoby ich powstawania u różnych grup grzybów

Heterogonia - biologiczny sens przemiany pokoleń w cyklu życiowym, przykład wrotków (Rotifera)

Czy ser pleśniowy może spleśnieć?

Purchawki, purchawice, tęgoskóry i czasznice czyli o owocnikach gasteroidalnych

Zajrzyj pod kapelusz grzyba i sprawdź co zobaczysz

Polskie nazwy grzybów - pod lupą, czyli dlaczego podgrzybek brunatny musiał stać się podgrzybem brunatnym

Wykwit zmienny czyli opowieść o śluzowcach